O firmie
Firma TBI Technology Sp. z o.o. swoją działalność rozpoczęła w branży CNC w 2008 roku, z wizją przedsiębiorstwa, które pomoże klientowi zaprojektować i wykonać produkt zaawansowany technologicznie. TBI Technology wspiera klientów unikalnym połączeniem wiedzy wynikającym z samodzielnej produkcji i montażu maszyn – z dumą oznaczając linię maszyn VC „Wyprodukowane w Polsce”.
Od początku firma koncentruje się na dbałości o markę, poprzez dobór niezawodnych produktów i standardu wyposażenia, modyfikację stosowanych rozwiązań technicznych oraz rozwój swoich produktów. TBI Technology oferuje obrabiarki CNC do frezowania i toczenia o szerokim zakresie możliwości obróbczych.
Firma stale poszerza rynek CNC o nowe skuteczne rozwiązania, aby biznes klientów działał szybciej i efektywniej. Dlatego oferuje nie tylko same maszyny CNC, ale przede wszystkim doradztwo w ich wyborze, oraz dobór narzędzi i technologii. Optymalizuje pracę na maszynach poprzez dostarczanie oprogramowania CAD/CAM, monitorowanie produkcji oraz zdalny serwis. Swoje produkty firma dostarcza na rynek polski, czeski i niemiecki.
TBI Technology realizuje pogram SkuteczneCNC.pl – serwis poświęcony maszynom CNC, narzędziom, technologii obróbki i skrawaniem, jak również szkoli przyszłych operatorów dostarczanych maszyn w Akademii CNC.
Sytuacja biznesowa przed implementacją systemu - wyzwania
Firma TBI Technology od początku związana była z systemami firmy Comarch S.A. – w początkowej fazie rozwoju korzystała z systemu Comarch ERP Optima. System doskonale sprawdzał się w pierwszych latach działalności firmy, jednak w miarę dynamicznego rozwoju, pojawiła się potrzeba implementacji systemu w kolejnych obszarach firmy.
Głównymi wyzwaniami, z jakimi przyszło się mierzyć:
Firma TBI Technology realizuje wiele złożonych procesów: począwszy od handlu, produkcję maszyn, dywizję narzędzi po serwis. Głównym celem wdrożenia systemu była praca w jednym zintegrowanym środowisku.
Rozwiązanie
Zarząd TBI Technology Sp. z o.o. podjął decyzję o migracji z systemu Comarch ERP Optima do systemu Comarch ERP XL, posiadającego bogatszą funkcjonalność oraz moduły dedykowane dla firm produkcyjnych i usługowych.
Cały proces wdrożenia systemu trwał pół roku. Począwszy od analizy przedwdrożeniowej, gdzie określono szczegółowy zakres implementowanego systemu. Wdrożenie obejmowało migrację danych, konfigurację systemu Comarch ERP XL, szkolenia pracowników. W procesie wdrożenia, projektowania systemu, aktywny udział brało grono pracowników firmy, przedstawiając swoje założenia, wymagania.
Ważnym elementem całego procesu implementacji systemu było przygotowanie dedykowanego konfiguratora oferty, produktu przygotowanego przez firmę wdrażającą. Konfigurator określa ścieżkę – są pewne wymuszenia, ograniczenia budowy produktu. Na tej podstawie generowana jest karta projektu, stanowiąca punkt wyjściowy produkcji i dostawy produktu.
Cały proces wdrożenia miał zdefiniowany harmonogram, dzięki czemu obie strony znały ramy czasowe realizacji i termin uruchomienia.
Korzyści
Wdrożenie systemu usprawniło przepływ informacji pomiędzy działami, wprowadziło standardy zarządzania.
Wdrożone obszary
Pliki do pobrania
Strefa Klienta
Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:
Jak otrzymać dostęp ?
Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.
Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:
+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91
Serwis 2bsoft
do góry
wstecz