Wydarzenia

Serwisowa obsługa klienta_2.png

Omnichannel w praktyce – Serwisowa obsługa klienta

Zapraszamy do udziału w kolejnym webinarze z cylklu Omnichannel w praktyce, który poświęcony będzie zagadnieniom obsługi serwisowej klientów.

Praca serwisantów to kolejny obszar, który z powodzeniem może być obsługiwany przy użyciu rozwiązań mobilnych. Pracownicy działów serwisowych, wyposażeni w smartfona lub tablet, dzięki aplikacji mobilnej zyskują dostęp do złożonej dokumentacji i historii działań z urządzeniami kontrahentów, łącznie z harmonogramami przeglądów gwarancyjnych. Serwisant może nie tylko planować i realizować zlecenia serwisowe dla siebie, ale także zaplanować lub przekazać je do innego pracownika, posiadającego kompetencje do naprawy danego urządzenia. Kierownicy działu napraw mogą rozbudować obsługę czynności przez serwisanta poprzez wykorzystanie wizyt serwisowych z takim elementami jak np. nakazanie wykonania zdjęcia urządzenia przed i po naprawie czy też wypełnienie wymaganego protokołu serwisowego. Po zrealizowaniu zlecenie serwisowe może zostać przez pracownika zafakturowane na urządzeniu mobilnym lub w centrali.

Dzięki udziałowi w webinarze dowiesz się jak:

  • wykorzystać aplikacje mobilne w swoim dziale serwisowym,
  • zdefiniować schemat działań do realizacji przez serwisanta podczas przeglądów, napraw, montażu urządzeń u Klienta,
  • wykorzystać różne typy elementów wizyt, co umożliwia zdefiniowanie dowolnego wymaganego sposobu postępowania przy naprawie u Klienta, np. wykonanie zdjęcia przed i po naprawie,
  • udostępniać serwisantom dostęp w aplikacji mobilnej do pełnej informacji na temat wszystkich parametrów urządzeń, dokumentacji, historii napraw oraz przeglądów,
  • rejestrować czynności serwisowe w aplikacji mobilnej, eliminując niepotrzebną dokumentację papierową,
  • sprawnie zarządzać działem serwisu przy użyciu technologii mobilnych,
  • ustalać harmonogramy zadań dla serwisantów,
  • wykorzystać inne technologie (m.in. mobilny terminal płatniczy, skaner kodów kreskowych, drukarki fiskalne i termiczne) podczas fakturowania za wykonaną usługę,
  • weryfikować pracę mobilnych pracowników oraz przekazywać im ważne informacje.

 

Zachęcamy do zobaczenia nagrania z Webinaru na stronie:

http://webinary.comarch.pl/serwisowa-obsluga-klienta/

Strefa Klienta

Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:

  • najnowszych aktualizacji
  • aktualności
  • materiałów do pobrania

Logowanie

 

Jak otrzymać dostęp ?

Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.

Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:

+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91

Serwis 2bsoft

menu

do góry

wstecz