Omnichannel w praktyce – Serwisowa obsługa klienta
Zapraszamy do udziału w kolejnym webinarze z cylklu Omnichannel w praktyce, który poświęcony będzie zagadnieniom obsługi serwisowej klientów.
Praca serwisantów to kolejny obszar, który z powodzeniem może być obsługiwany przy użyciu rozwiązań mobilnych. Pracownicy działów serwisowych, wyposażeni w smartfona lub tablet, dzięki aplikacji mobilnej zyskują dostęp do złożonej dokumentacji i historii działań z urządzeniami kontrahentów, łącznie z harmonogramami przeglądów gwarancyjnych. Serwisant może nie tylko planować i realizować zlecenia serwisowe dla siebie, ale także zaplanować lub przekazać je do innego pracownika, posiadającego kompetencje do naprawy danego urządzenia. Kierownicy działu napraw mogą rozbudować obsługę czynności przez serwisanta poprzez wykorzystanie wizyt serwisowych z takim elementami jak np. nakazanie wykonania zdjęcia urządzenia przed i po naprawie czy też wypełnienie wymaganego protokołu serwisowego. Po zrealizowaniu zlecenie serwisowe może zostać przez pracownika zafakturowane na urządzeniu mobilnym lub w centrali.
Dzięki udziałowi w webinarze dowiesz się jak:
Zachęcamy do zobaczenia nagrania z Webinaru na stronie:
Strefa Klienta
Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:
Jak otrzymać dostęp ?
Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.
Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:
+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91
Serwis 2bsoft
do góry
wstecz