Wydarzenia

Omnichannel w praktyce - zwiększ sprzedaż w sklepie stacjonarnym i nie tylko

Drugi webinar "Omnichannel w praktyce"

Już teraz mogą Państwo zapisać się na kolejne webinary z cyklu "Omnichannel w praktyce", które poświęcone będzie narzędziom, dzięki którym zorganizują Państwo obsługę klienta i sprzedaż w sklepie stacjonarnym. W trakcie szkolenia omówiona zostanie tematyka:

  • prowadzenia efektywnej sprzedaży;
  • poprawy obsługi klientów;
  • optymalizacji procesów wymiany i zwrotów towarów;
  • usługi Click&Collect;
  • wykorzystania urządzeń mobilnych w procesach sprzedaży w sklepie.

Zachęcamy do zobaczenia nagrania z Webinaru na stronie: http://webinary.comarch.pl/zwieksz-sprzedaz-w-sklepie-stacjonarnym-i-nie-tylko/.

Poniżej prezentujemy Państwu harmonogram kolejnych szkoleń z cyklu "Omnichannel w praktyce":

  1. Obsługa klienta biznesowego w Internecie - 27 lipca
  2. Kompleksowe zarządzanie magazynem w firmie z branży retail - 24 sierpnia
  3. Serwisowa obsługa klienta - 28 września
  4. Zabezpiecz oraz udostępniaj swoje firmowe dane - 26 października
  5. Przygotuj mikroprzedsiębiorstwo na JPK i pozostałe zmiany w przepisach - 29 listopada

 

Strefa Klienta

Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:

  • najnowszych aktualizacji
  • aktualności
  • materiałów do pobrania

Logowanie

 

Jak otrzymać dostęp ?

Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.

Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:

+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91

Serwis 2bsoft

menu

do góry

wstecz