Systemy ERP

Comarch ERP Mobile 2016.5

Nowy Comarch Mobile 2016.5 - premiera Comarch Mobile mPOS

Wraz z wersją Comarch Mobile 2016.5 do pakietu rozwiązań (obok: Zarządzania, Sprzedaży i Monitorowania) dołączył Comarch Mobile mPOS. Jest to nowe rozwiązanie uzupełniające naszą ofertę Comarch Retail, które ma służyć m.in. dla sklepów typu pop-up store, czyli wysp, kornerów lub zwykłych sklepów w galeriach handlowych, które mogę mieć charakter tymczasowy. Zaletą użycia Comarch Mobile mPOS jest uniezależnienie się od miejsca, w którym w danej chwili sklep się znajduje, co pozwala m.in. na zweryfikowanie popytu na towary Klienta w danej lokalizacji. Smartfon lub tablet, do tego mała mobilna drukarka oraz mobilny terminal kart płatniczych to całe wyposażenie potrzebne sprzedawcy, który na koniec dnia wkłada je do kieszeni i zabiera ze sobą.
 

Comarch Mobile 2016.5 to również mocny rozwój Sprzedaży. Z najważniejszych zmian warto wymienić:

obsługa dokumentów kaucji – sprzedawca może wydawać towary kaucjonowane z wykorzystaniem dokumentów WKA oraz ewidencjonować zwroty za pomocą WKK

obsługa faktur zaliczkowych – do wystawionego zamówienia sprzedawca może przyjąć i rozliczyć zaliczkę

obsługa kompletów

możliwość wystawiania dokumentów na kontrahenta Nieokreślonego/Jednorazowego, co jest szczególnie istotne przy wystawianiu paragonów dla kontrahentów detalicznych.


W zakresie usprawnień w synchronizacji oraz obsłudze pracowników mobilnych nowa wersja wprowadza:

możliwość definicji profili synchronizacji, dzięki którym można określić, które dokładnie dane mają się synchronizować do aplikacji mobilnej, co znacznie skróciło czas synchronizacji

podgląd pracy sprzedawców w czasie rzeczywistym na ekranie komputera stacjonarnego, co może służyć analizie zachowania pracownika lub upraszcza prezentację aplikacji na spotkaniach i konferencjach

możliwość pobrania wszystkich informacji technicznych z urządzenia, takich jak: model urządzenia, wersja systemu Android czy dostępna na urządzeniu pamięć.

Strefa Klienta

Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:

  • najnowszych aktualizacji
  • aktualności
  • materiałów do pobrania

Logowanie

 

Jak otrzymać dostęp ?

Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.

Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:

+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91

Serwis 2bsoft

menu

do góry

wstecz