Systemy ERP

Comarch ERP Optima 2017.5.1

Nowe funkcjonalności Comarch ERP Optima 2017.5.1

Najnowsza wersja systemu Comarch ERP Optima 2017.5.1 dostarcza użytkownikom kolejne 120 nowości wzbogacających funkcjonalność oraz poprawiających ergonomię i wydajność pracy. Nowa wersja to również zmiany w systemie związane ze zmianami w przepisach prawnych.

Główne zmiany oraz funkcje najnowszej wersji systemu Comarch ERP Optima:

  • weryfikacja statusu VAT kontrahenta - umożliwiono weryfikację, czy kontrahent jest podatnikiem VAT czynnym w serwisie Ministerstwa Finansów: https://ppuslugi.mf.gov.pl/;
  • rozbudowa operacji seryjnych na liście kontrahentów - nowe możliwości w zakresie zmian metody kasowej opcji Sprzedaż/Zakup oraz parametru VAT wg daty wystawienia, umożliwiono usunięcie kategorii sprzedaży/zakupu oraz kont przychodu/rozchodu, dodano operację Zmień opiekuna dla zaznaczonych kontrahentów;
  • kursy walut w dni świąteczne - umożliwiono pobieranie na dokumentach walutowych kursu z dnia poprzedzającego dzień wolny;
  • ankietowanie - wprowadzono funkcjonalność umożliwiającą budowę wzorców ankiet, które następnie mogą być wykorzystywane przez pracowników w kontaktach z klientem;
  • przenoszenie danych binarnych w ramach pracy rozproszonej;
  • obsługa delegacji zagranicznych;
  • seryjne usuwanie rozliczeń w module Kasa/Bank oraz Rejestrze VAT i Ewidencji dodatkowej;
  • ceny towarów z czterema miejscami po przecinku;
  • rozbudowa funkcjonalności seryjnego zatwierdzania dokumentów handlowych, magazynowych;
  • odwołanie do formularza wspólnika oraz kwot indywidualnych bezpośrednio z poziomu formularza zaliczki na PIT-28/ PIT-36/ PIT-36L oraz deklaracji rocznej PIT-28(19);
  • kontrola duplikacji dokumentów w Ewidencji dodatkowej;
  • automatyczne wyliczanie podstawy składek emerytalno-rentowych ze średniej z wypłat dla pracowników przebywających na urlopach wychowawczych oraz zmiany w wykazywaniu informacji o urlopie wychowawczym w deklaracji ZUS DRA;
  • W Analizach BI dodano raporty przeznaczone dla Biur Rachunkowych prezentujące dane m.in. o czasie i kosztach pracy operatorów, limitach kontrahentów, kwotach wynagrodzeń, statusach e-Deklaracji. Pojawił się również raport zawierający ustawienia operatorów, który umożliwia łatwy przegląd aktualnej konfiguracji. Dostępne są nowe miary i wymiary: Liczba kontrahentów, Liczba Dokumentów, Liczba Produktów, Kontrahent Kraj, Raport KB, Waga w kg.

Strefa Klienta

Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:

  • najnowszych aktualizacji
  • aktualności
  • materiałów do pobrania

Logowanie

 

Jak otrzymać dostęp ?

Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.

Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:

+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91

Serwis 2bsoft

menu

do góry

wstecz