W najnowszej wersji systemu Comarch ERP XL 2017.1 znajdą Państwo 220 nowych funkcjonalnościobejmujących każdy z obszarów systemu. Poniżej prezentujemy główne nowości systemu:
Logistyka
wprowadzenie obsługi programu lojalnościowego pozwalającego na:- określenie uczestników programu;- naliczanie punktów na wybranych dokumentach handlowych i ich korektach; - przyznawanie uczestnikom programu punktów z rozliczonych dokumentów; - określanie katalogu nagród, wraz z możliwością zamawiania nagrody; - odbieranie punktów lojalnościowych w postaci budżetów promocyjnych; - prezentację ilości punktów zgromadzonych oraz odebranych przez uczestnika programu;
budżety projektu - budowa planu budżetu w postaci wielopoziomowego drzewa etapów, z możliwością wprowadzenia dla nich danych finansowych oraz rzeczowych (powiązanie z konkretną pozycją/towarem, dokumentem); - utworzenie struktury i „parametrów” etapów oraz wyjściowego poziomu planowanych kosztów jako tzw. budżetu zerowego związanego z daną inwestycją; - realizacja etapu, zarówno w stadium zbierania ofert od podwykonawców, jak i ich fizycznym wykonywaniu; - możliwość bieżącego korygowania założonego poziomu budżetu; - ścisła realizacja etapów budżetu z projektami;
obsługa transportu towarów wrażliwych poprzez wysyłkę zgłoszeń na portal PUESC do systemu SENT;
kompensata braków i nadwyżek inwentaryzacyjnych - możliwość sparowania stwierdzonych braków z uznanymi nadwyżkami;
podgląd limitów kredytowych kontrahenta udzielanych na dokumentach zamówień sprzedaży;
Produkcja
nowy obszar w module Produkcja: Narzędziownia umożliwia: - udostępnienie listy narzędzi (zasobów produkcyjnych oznaczonych jako narzędzia); - rejestrację wydań, zdań i likwidacji dla pojedynczego oraz wielu narzędzi jednocześnie; - zbiorczą prezentację zarejestrowanych w systemie wydań, zwrotów, zdań i likwidacji narzędzi z możliwością filtrowania listy; - rejestrację i raportowanie zużycia narzędzi; - automatyczne generowanie zleceń serwisowych dla zużytych narzędzi, wraz z możliwością automatycznego rejestrowania ich przestojów; - udostępnienie list wydanych dla danego zasobu lub pracownika narzędzi; - śledzenie historii użycia narzędzia;
rozbudowa procesów w Produkcji - możliwość budowania procesów w oparciu o nowe akcje kluczowe związane z obsługą zlecenia produkcyjnego;
wprowadzono funkcjonalność, w której korekta wartościowa zakupu surowca wpływa na koszt wytworzenia wyrobu gotowego. W ramach tej funkcjonalności wprowadzono: - nowe narzędzie do automatycznego wyszukiwania dokumentów ZP lub ZK, dla których występuje różnica pomiędzy kosztem dostawy składników, a wartością produktu, który został wytworzony z wymienionych składników; - możliwość automatycznego generowania korekty wartościowej do dokumentów PW, powiązanych z ZP lub ZK, dla których występuje wymieniona różnica; - nową funkcję służącą do jednoczesnego otwierania i zamykania dokumentów ZP/HPR;
Księgowość
w trakcie wystawiania nowego dokumentu handlowego możliwość automatycznego weryfikowania statusu kontrahenta, czy jest zarejestrowany jako podatnik VAT czynny lub w systemie VIES;
dodawanie kolumn na listach udostępnionych z poziomu okien: Plan kont/Obroty i salda, Zapisy księgowe, Preliminarz, Rozrachunki, Kompensaty;
zarządzanie płatnościami - Paczki przelewów, które grupują zobowiązania, które mają zostać zapłacone z tego samego rachunku bankowego, w tym samym terminie.
W obszarze kreator zestawień dokonano aktualizacji zestawień księgowych wchodzących w skład sprawozdania finansowego, ujętego w załączniku nr 1 Ustawy o Rachunkowości, do składania, którego zobligowano tzw. "duże jednostki gospodarcze" oraz dodano zestawienia księgowe wchodzące w skład sprawozdania finansowego, ujętego w załączniku nr 5 Ustawy o Rachunkowości, do składania którego zobligowano tzw. "małe jednostki gospodarcze";
rozbudowano funkcjonalność opisu analitycznego o możliwość definiowania opisu analitycznego oraz wzorców i wartości dla niego dla danego typu dokumentu, w danym centrum. Funkcjonalność ograniczona do typów dokumentów, którym można przypisać Właściciela;
obsługa wirtualnych rachunków bankowych ING przez WebService;
dodano możliwość oznaczania na dokumencie, zatwierdzenia pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym.
StrefaKlienta
Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:
najnowszych aktualizacji
aktualności
materiałów do pobrania
Jak otrzymać dostęp ?
Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.
Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:
Jeżeli chcesz uzyskać dostęp do wszystkich treści zamieszczonych na naszej stronie, zostaw nam swoje dane:
Na wskazany adres prześlemy link otwierający dostęp do wszystkich materiałów na stronie.
menu
do góry
wstecz
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.