Systemy ERP

Comarch ERP Optima 2019.0.1.png

Nowa wersja Comarch ERP Optima 2019.0.1

Z przyjemnością informujemy, że są już dostępne nowe wersje Comarch ERP Optima  2019.0.1 i Comarch HRM 2019.0.1.

Nowa odsłona systemu  Comarch ERP Optima 2019.0.1 to przede wszystkim wprowadzenie elektronicznych teczek pracowników oraz dostosowanie do pozostałych zmian w przepisach prawnych. Ponad 110 nowości i ulepszeń, które wprowadzono w nowej wersji sprawią, że praca z programem stanie się jeszcze szybsza i łatwiejsza.

ZMIANY W NOWEJ WERSJI COMARCH ERP OPTIMA ZWIĄZANE ZE ZMIANAMI W PRZEPISACH:

  • zaktualizowany wzór dokumentu elektronicznego do wysyłki deklaracji VAT‑7(18) oraz VAT-7K(12) do systemu e-Deklaracje;
  • formularz deklaracji VAT-8;
  • umożliwiono dodanie na jednym zgłoszeniu SENT wielu kodów CN i przypisanie im stawek VAT;
  • funkcjonalność e-Teczki, która umożliwia prowadzenie dokumentacji pracowniczej w postaci elektronicznej;
  • zaktualizowano druk ERP-7 do nowego obowiązującego wzoru;
  • wprowadzono kontrolę limitu 182/270 dni dla zwolnienia chorobowego  w obrębie okresu zasiłkowego;
  • wprowadzono kontrolę wykorzystania urlopu wypoczynkowego dla pracowników tymczasowych oraz podejmujących pierwszą pracę po upływie miesiąca pracy.

NOWOŚCI COMARCH ERP OPTIMA 2019.0.1, KTÓRE ZASŁUGUJĄ NA SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ:

  • zapisywanie wersji danych firmy z różnymi datami ich obowiązywania, tak aby na wydruku pojawiały się zawsze prawidłowe dane;
  • dodano funkcję definiowania nazw plików z wydrukami generowanymi z programu;
  • dodano możliwość generowania opisu analitycznego na dokumentach handlowych (Dokument TaxFree, Dokument wewnętrzny sprzedaży, Dokument wewnętrzny zakupu, Paragony) oraz magazynowych (Kompletacja przyjęcie produktów, Kompletacja rozchód składników, Przesunięcia MM, Przyjęcie kaucji, Przyjęcie wewnętrzne, Przyjęcie zewnętrzne, Rozchód wewnętrzny, Wydanie kaucji, Wydanie zewnętrzne), a także księgowania wyżej wymienionych dokumentów według opisu analitycznego;
  • usprawnienia w kreowaniu własnych oraz wzorcowych zestawień finansowych;
  • umożliwiono dodanie dowolnej liczby działalności prowadzonych w formie ryczałtu (w tym również najmu) na formularzu kwot indywidualnych właściciela oraz umożliwiliśmy wyliczenie nowej zaliczki na PIT-28(13) uwzględniającej te nowe działalności;
  • wprowadzono integrację z Pocztą Polską;
  • możliwość zapisu Faktury Zaliczkowej do bufora;
  • Na formularzach dokumentów handlowo-magazynowych umożliwiono zmianę kolejności pozycji metodą przeciągnij i upuść;
  • rozbudowano funkcjonalność PKZP poprzez umożliwienie wypłacania pożyczek uzupełniających oraz edycję harmonogramu spłat;

NOWOŚCI COMARCH HRM 2019.0.1, KTÓRE ZASŁUGUJĄ NA SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ:

  • w panelu powiadomień dodano alerty o upływającym terminie ważności: badań okresowych, uprawnień (kwalifikacji) oraz oceny okresowej pracownika. Dodatkowo użytkownik jest informowany o udostępnionych dla niego wydrukach z bazy danych systemu Comarch ERP, dokumentach udostępnionych w Intranecie oraz ofertach pracy w ramach rekrutacji wewnętrznej;
  • wprowadzono możliwość planowania urlopu opiekuńczego kp. 188 z poziomu aplikacji;
  • umożliwiono dodawanie załączników do delegacji.

FUNKCJE POSZERZAJĄCE INTEGRACJĘ Z ERP 4.0:

  • W module Analizy BI dodano nowe raporty, m.in.: Sprzedaż ze stanem magazynowym, Analiza ABC oraz Dokumenty PWP. Dodatkowo rozwinęliśmy raporty sprzedażowe i kadrowo-płacowe;
  • anonimizacja danych - rozszerzono współpracę z Comarch Mobile Sprzedaż o możliwość wysłania na urządzenie mobilne informacji o anonimizacji kontrahenta i/lub osoby kontaktowej (przedstawiciela) dokonanej w Comarch ERP Optima;
  • z Comarch Mobile Sprzedaż wprowadziliśmy  funkcjonalność synchronizacji parametru split payment (na kontrahencie) pomiędzy aplikacjami.

Zobacz zmiany i nowości w Comarch ERP Optima 2019.0.1.

Zobacz zmiany i nowości w Comarch HRM 2019.0.1.

Strefa Klienta

Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:

  • najnowszych aktualizacji
  • aktualności
  • materiałów do pobrania

Logowanie

 

Jak otrzymać dostęp ?

Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.

Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:

+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91

Serwis 2bsoft

menu

do góry

wstecz