Nowa wersja Comarch ERP Mobile 2016.0!
Mamy przyjemność poinformować o udostępnieniu nowej wersji Comarch ERP Mobile 2016.0. Nowa wersja to 35 nowych funkcjonalności w modułach Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży, Comarch ERP Mobile Sprzedaż oraz Monitorowanie.
Comarch ERP Mobile Sprzedaż to przede wszystkim:
obsługa terminali płatniczych, co z pewnością ułatwi rozliczanie należności, jak również przełoży się na bezpieczeństwo pracy przedstawicieli handlowych, którzy nie będą musieli wozić ze sobą pobranej gotówki od Klientów przez cały dzień, |
||
poprawa ergonomii planowania działań poprzez możliwość kopiowania tygodniowego planu wizyt, dzięki czemu przedstawiciel handlowy może w łatwy i szybki sposób zaplanować swój kalendarz, poprzez elastyczny wybór tygodnia, z jakiego oraz na jaki, mają zostać skopiowane wizyty, |
||
dalszy rozwój promocji pakietowych, poprzez umożliwienie określania progów promocji dla grup towarowych, towarów wymaganych w pakiecie oraz minimalnej ilości różnych towarów z pakietu, |
||
obsługa nowego typu promocji budżet rabatowy operatora, dzięki czemu przedstawiciel handlowy w aplikacji mobilnej może obniżać cenę towaru poprzez nadawanie rabatu z własnego budżetu, jaki został dla niego określony na dany okres, |
||
obsługa rabatu maksymalnego operatora, jaki może zostać udzielony przez przedstawiciela handlowego, co z jednej strony daje możliwość dodatkowego rabatowania Klientów, a z drugiej strony maksymalny limit rabatu jest określony w centrali, co przekłada się na jeszcze lepszą kontrolę nadawanych obniżek przez przedstawiciela, |
||
możliwość pobierania niepotwierdzonych zamówień Klienta z centrali, które pochodzą z innych źródeł np. z Pulpitu Kontrahenta. Dzięki temu, przedstawiciel może pobrać wystawione przez Klienta zamówienia na urządzenie mobilne, a podczas wizyty u niego zweryfikować te dokumenty oraz je potwierdzić, odrzucić lub wprowadzić konieczne zmiany, |
||
tworzenie rezerwacji zasobowych - podczas wystawiania dokumentu pracownik mobilny może zweryfikować zapotrzebowanie Klienta z dostępnością asortymentu na magazynie, |
||
wysyłanie raportów wiadomością e-mail, dzięki czemu przedstawiciel handlowy może w prosty sposób wysłać odpowiedni raport Klientowi lub swojemu kierownikowi, |
||
raport realizacji zamówień umożliwiający szybką weryfikację realizacji zamówień danego kontrahenta, np. podczas wizyty u tego Klienta, |
||
dodawanie towarów na zamówienie bezpośrednio z listy towarów, bez konieczności wchodzenia do małej kalkulacji, |
||
podpowiadanie się daty realizacji według kalendarza dostaw kontrahenta zdefiniowanego w systemie Comarch ERP XL, |
||
możliwość wskazania konkretnego magazynu, z którego ma być realizowany towar, dzięki czemu, przedstawiciel może wybrać magazyn, gdzie jest dostępny towar, którego pilnie potrzebuje Klient lub taki magazyn, z którego dostawa do kontrahenta odbędzie się najszybciej, |
||
prezentacja i wyliczanie marży według ceny ewidencyjnej, czyli najwyższej ceny zakupu towaru z magazynów, do których dostęp ma przedstawiciel handlowy |
||
blokada zmiany ceny początkowej , |
||
zwiększona kontrola nad zmianą terminu płatności kontrahenta, dzięki czemu w aplikacji mobilnej została wprowadzona funkcjonalność ograniczenia możliwości modyfikacji formy płatności na dokumencie oraz podczas edycji karty kontrahenta, |
||
obsługa blokad na karcie kontrahenta – wstrzymane zamówienia oraz wstrzymane transakcje. |
Zmiany wprowadzone w Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży:
możliwość planowania wizyt bez wzorca dzięki temu, kierownik planując wizytę przedstawicielowi, nie musi narzucać z góry jednego schematu przeprowadzenia spotkania z kontrahentem, ale sam pracownik będąc na miejscu u Klienta może określić charakter wizyty handlowej oraz wybrać najlepszy zestaw elementów wizyty do realizacji, |
obsługa tygodniowych planów wizyt, prócz możliwości kopiowania, została udostępniona opcja szybkiego potwierdzania lub odrzucania zaplanowanych wizyt podwładnych, |
prezentowanie ikon wzorca wizyty, co usprawnia weryfikację zrealizowanych i zaplanowanych wizyt z poziomu terminarza, |
prezentacja kontrahenta z wstrzymanymi transakcjami lub wstrzymanymi zamówieniami - została dodana informacja na liście oraz kartach kontrahentów odnośnie blokad transakcji lub zamówień, ustawianych w systemie Comarch ERP XL. |
Strefa Klienta
Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:
Jak otrzymać dostęp ?
Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.
Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:
+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91
Serwis 2bsoft
do góry
wstecz