W nowej wersji Comarch B2B 2019.3 udostępniono kolejne nowe funkcjonalności oraz optymalizacje:
w profilu Klienta dodano listę zleceń serwisowych. Wyświetla ona zdefiniowane i udostępnione dla Klienta dokumenty typu: zlecenie serwisowe. Z poziomu listy można wydrukować dokument zlecenia serwisowego. Nowa lista umożliwia wdrażanie Comarch B2B tam gdzie moduł Serwisu Comarch ERP XL odgrywa znaczącą rolę w realizacji procesów naprawy i serwisu posprzedażowego;
w profilu Klienta dodano szczegóły zlecenia serwisowego: dane kontrahenta, atrybuty dokumenty, termin i forma płatności, planowana data zakończenia, szacowany koszt, urządzenia serwisowane, czynności, części oraz serwisanci, którzy zostali przypisani do realizacji zlecenia.
stronicowanie list produktów, oraz dokumentów;
sumowanie ilości produktów w koszyku jeśli użytkownik dodaje dwa takie same produkty;
obsługę cenników brutto.
StrefaKlienta
Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:
najnowszych aktualizacji
aktualności
materiałów do pobrania
Jak otrzymać dostęp ?
Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.
Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:
Jeżeli chcesz uzyskać dostęp do wszystkich treści zamieszczonych na naszej stronie, zostaw nam swoje dane:
Na wskazany adres prześlemy link otwierający dostęp do wszystkich materiałów na stronie.
menu
do góry
wstecz
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.