Systemy ERP

Zmiany w Comarch_B2B 2019.3.jpg

Nowa wersja Comarch B2B 2019.3 już dostępna

W nowej wersji Comarch B2B 2019.3 udostępniono kolejne nowe funkcjonalności oraz optymalizacje:

  • w profilu Klienta dodano listę zleceń serwisowych. Wyświetla ona zdefiniowane i udostępnione dla Klienta dokumenty typu: zlecenie serwisowe. Z poziomu listy można wydrukować dokument zlecenia serwisowego. Nowa lista umożliwia wdrażanie Comarch B2B tam gdzie moduł Serwisu Comarch ERP XL odgrywa znaczącą rolę w realizacji procesów naprawy i serwisu posprzedażowego;


    Comarch B2B 2019.3 - lista zleceń serwisowych
  • w profilu Klienta dodano szczegóły zlecenia serwisowego: dane kontrahenta, atrybuty dokumenty, termin i forma płatności, planowana data zakończenia, szacowany koszt, urządzenia serwisowane, czynności, części oraz serwisanci, którzy zostali przypisani do realizacji zlecenia.
  • stronicowanie list produktów, oraz dokumentów;
  • sumowanie ilości produktów w koszyku jeśli użytkownik dodaje dwa takie same produkty;
  • obsługę cenników brutto.

Strefa Klienta

Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:

  • najnowszych aktualizacji
  • aktualności
  • materiałów do pobrania

Logowanie

 

Jak otrzymać dostęp ?

Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.

Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:

+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91

Serwis 2bsoft

menu

do góry

wstecz