funkcja ponownego zamawiania towarów z zamówień historycznych poprzez kopiowanie pozycji z tego zamówienia do koszyka;
wysyłanie powiadomień e-mail o konieczności dokończenia płatności online dla nieopłaconych zamówień;
możliwość wyświetlania linków do strony z kategoriami tylko na podstawie kategorii najniższego poziomu;
funkcja oznaczania towaru nieaktywnego w sklepie jako towar archiwalny;
zmiany w działaniu przekierowań 301 - dla sklepów z zainstalowanym certyfikatem SSL, przekierowanie realizowane jest bezpośrednio na stronę z protokołem https;
rozszerzono integrację z Allegro - podczas dodawania konta autoryzacja odbywa się bezpośrednio w serwisie Allegro. W sklepach, w których zautoryzowane zostały w Allegro warunki reklamacji, zwrotów i gwarancji pobierane są z konfiguracji konta w Allegro.
rozszerzono integrację z Ulepszone e-commerce Google Analytics o akcje: dodawanie towaru do koszyka, wybór płatności, logowanie oraz rejestracja;
zmieniono sposób konfiguracji GTM. Zgodnie ze zmianami wprowadzonymi przez Google w konfiguracji dostępne są dwa oddzielne pola na skrypty, które mają być dodane w sekcji head i body na stronie sklepu.
Comarch e-Sklep B2B
dodano funkcję importu towarów do koszyka z pliku csv.
Szablony graficzne: Bursztyn, Opal, Agat, Szafir
Wyświetlanie kodu towaru w szablonach uzależniono od parametru „Nie wyświetlaj kodu towaru”;
Wyświetlanie rabatów w profilu klienta zostało uzależnione od parametru „Wyświetlaj informację o rabatach w profilu klienta”;
W profilu klienta dodano paginację dla elementów zamówienia;
dodano możliwość zmiany grafiki pinezki na mapie POO;
zmieniono sposób obsługi formularzy kontaktowych w szablonach. Dzięki temu ograniczone zostanie wysyłanie spamu przez roboty internetowe.
Comarch e-Sklep Panel Administracyjny
dodano funkcję zarządzania domenami sklepu w panelu administracyjnym sklepu. Administrator sklepu może samodzielnie dodawać i usuwać domeny dla sklepu;
na stronie głównej w panelu administracyjnym dodano informację o niepoprawnych synchronizacjach. Jeżeli w przeciągu ostatnich 48 godzin w trakcie synchronizacji z ERP wystąpiły błędy to po zalogowaniu do panelu zostanie wyświetlona informacja o tym fakcie;
wprowadzono możliwość sortowania listy paczek InPost po kolumnie „Paczka do zamówienia”;
udostępniono funkcję usuwania przekierowań 301 na liście w panelu administracyjnym.
StrefaKlienta
Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:
najnowszych aktualizacji
aktualności
materiałów do pobrania
Jak otrzymać dostęp ?
Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.
Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:
Jeżeli chcesz uzyskać dostęp do wszystkich treści zamieszczonych na naszej stronie, zostaw nam swoje dane:
Na wskazany adres prześlemy link otwierający dostęp do wszystkich materiałów na stronie.
menu
do góry
wstecz
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.